FOTOGRAF gorzów LUBUSKIE fotograf ZIELONA GÓRA

 

1.Jak wygląda typowy fotoreportaż ślubny?

Typowy fotoreportaż ślubny rozpoczyna się od przygotowań Pana Młodego i Panny Młodej. To bardzo ważny i niewątpliwie warty uwiecznienia etap, obfitujący w emocje i malujące się na twarzach Waszych i Waszych najbliższych uśmiechy i skupienie, towarzyszące przygotowaniu wspaniałej fryzury, wyjątkowego makijażu, ubieraniu pięknej, i jedynej w swoim rodzaju sukni ślubnej, oraz dodatków podkreślających urodę i dostojność. Kiedy wszystko jest już dopięte na ostatni guzik, następuje błogosławieństwo, podczas któregofotograf jest z Wami przy składaniu podziękowań i proszenia o błogosławieństwo na nową drogę życia. To czas, w którym fotograf uwiecznia Waszych wzruszonych rodziców, chrzestnych oraz dziadków, wyrażających symboliczną zgodę na Waszą decyzję. Kolejnym etapem, w którym będzie wam towarzyszył fotograf, jest ceremonia zaślubin wraz z życzeniami, które najczęściej odbywają się w miejscu ceremonii lub wsali weselnej. Wesele to czas odprężenia i zabawy, podczas którego fotograf uwiecznia radość i emocje towarzyszące tańcom, występom, oczepinom i podziękowaniom dla rodziców.

 

2. Ile kosztują zdjęcia ślubne?

Koszt sesji ślubnejjest w dużej mierze uzależniony od ilości zamówionych fotografii, oraz formy ich prezentacji: odbitek, albumówi fotoksiążek. Przygotowaliśmy dla naszych klientów kilka pakietów ślubnych. Dokładna oferta dostępna jest na naszej stronie w zakładce Oferta / Śluby. Wszystkie pakiety można dowolnie modyfikować. Zadowolenie naszych klientów stawiamy zawsze na pierwszym miejscu!  

 

3. Czy dostaniemy wszystkie zdjęcia ślubne na płycie?

Tak. Wszystkie zdjęcia, które zostaną wykonane w czasie trwania uroczystości ślubnych zostaną przekazane Państwu na płycie DVD w pełnej rozdzielczości. Na płycie otrzymacie również zdjęcia wyretuszowane w pełnej rozdzielczości w ilości, która zostanie wcześniej ustalona. Tak więc już podczas podpisywania umowy będziecie wiedzieli ile wyretuszowanych i wywołanych zdjęć otrzymacie.

 

4. Czy pobieracie jakieś opłaty za dojazd?

Nie. Dojazd na sesje w odległości 50km. od Świebodzina jest gratis! Jeśli sesja ma się odbyć gdzieś dalej opłatę ustalamy indywidualnie z klientami. Działamy na terenie całej Polski, głównie na terenie województwa lubuskiego, w takich miastach jak: Świebodzin, Zielona Góra, Gorzów Wlkp, Sulechów, Międzyrzecz, Skwierzyna, Krosno Odrzańskie, Strzelce Krajeńskie, Sulęcin, Słubice, Ośno Lubuskie, Żary, Żagań, Nowa Sól, itp. Zwyczajowo za 1 kilometr pobierana jest opłata w wysokości 1 zł.   

 

5. Czy zdjęcia ślubne umieszczacie w albumie?

Wszystko zależy od wcześniejszych ustaleń. Jeśli Para Młoda życzy sobie otrzymać zdjęcia już wklejone do albumu to wykonujemy to bez żadnych dodatkowych opłat i przekazujemy Parze Młodej już gotowy album. Jeśli zaśPara sama chce się tym zająć również nie ma najmniejszego problemu. Przekazujemy wtedy wszystkie odbitki oraz albumy, w których zdęcia można ułożyć samodzielnie i według własnego pomysłu.

 

6. Kiedy najlepiej zarezerwować termin sesji ślubnej?

Aby mieć pewność, że Wasz wybrany termin będzie wolny, najlepiej zarezerwować go jak najwcześniej. Im szybciej tym lepiej! Aby zarezerwować konkretny dzień najlepiej skontaktować się z nami drogą telefoniczną, lub napisać do nas wiadomość e-mail. Zazwyczaj, rezerwacja usługi odbywa się 6-9 miesięcy przed datą wydarzenia. Wiąże się to z faktem, iż pewne daty są bardziej popularne od pozostałych (miesiące z literą “r” w nazwie, święta, rezerwacja sali, itd.), wobec czego Narzeczeni często decydują się na zarezerwowanie terminu z dużym wyprzedzeniem. Rezerwacja usług fotografa ślubnego opiera się na identycznych zasadach jak przy usługach wynajmu sali, orkiestry lub limuzyny do ślubu. Nie wahajcie się zapytać o wolny termin w związku z uroczystościami, do których pozostało niewiele czasu!

 

7. Czy pobierana jest jakaś zaliczka za zdjęcia?

Tak. Aby zarezerwować termin należy wnieść małą opłatę, za która Młoda Para dostaje pokwitowanie. Wtedy również spisywana jest wstępna umowa dotycząca wykonania sesji oraz terminu. Wtedy Młoda Para ma pewność, że ich termin zostanie na 100% zarezerwowany. Po podjęciu decyzji o skorzystaniu z naszych usług, aby zagwarantować stronom realizację zlecenia, wymagana jest wpłata zadatku w wysokości 25% wartości honorarium. Wpłata może być dokonana w dogodnej dla Was formie: przed spotkaniem (przelew) lub przy podpisaniu umowy. Zadatek, uwzględniony przy zapłacie należności po wykonaniu usługi, jest rodzajem odszkodowania za ewentualne niewykonanie umowy. Jeśli umowa nie została wykonana z uwagi na rezygnację Narzeczonych, zadatek przepada na rzecz fotografa. Jeśli umowa nie została zrealizowana z przyczyn leżących po stronie fotografa, Narzeczeni mogą od umowy odstąpić i żądać zwrotu zadatku. Dopuszczamy możliwość zmiany przez Was daty wykonania usługi (zdarzenia losowe), o ile nowy termin nie został zarezerwowany przez klientów.

 

8. Jak długo trwa sesja plenerowa?

Jeśli sesja wykonywana jest w dzień ślubu, staramy się wszystko zrealizować jak najlepiej i jak najszybciej oraz aby sesjanie była zbyt uciążliwa dla Młodej Pary. Taka sesjatrwa około 1-2 godziny. Jeśli sesja plenerowa ma być realizowana w inny dzień niż dzień ślubu trwa ona znacznie dłużej i obejmuje kilka lokalizacji. Lokalizacje mogą zostać wybrane przez Parę Młodą, przez fotografa, lub wspólnie. Współpracujemy również z wykwalifikowanymi wizażystkami, więc jeśli Panna Młoda chciałby, aby do sesji został jej wykonany profesjonalny makijaż również jesteśmy w stanie to zapewnić. Jeśli Para Młoda ma jakiś szalony pomysł na zdjęcia ślubne, nie ma problemu! Chętnie go zrealizujemy!

 

9. Czy dostarczycie portret ślubny na nasze wesele?

Oczywiście! Jeśli Para Młoda chciałaby, aby na sali weselnej wisiał ich duży, wspólny portret, nie ma problemu! Aby wykonać to zdjęcie spotkamy się na krótkiej, przedślubnej sesji, oraz w dzień ślub dostarczymy Parze wydrukowany już portret poddany delikatnej obróbce graficzneji retuszowi.

 

10. Czy robicie pamiątkowe zdjęcia dla gości weselnych?

Jeśli tylko Para Młoda sobie tego życzy, to nie ma najmniejszego problemu! Zdjęcia wykonujemy w czasie trwania przyjęcia weselnego. Goście mogą na zdjęciach być sami, lub z Parą Młodą. Wykonujemy również zdjęcie grupowe, Pary Młodej, oraz wszystkich gości. Takie odbitki będą miłą pamiątką nie tylko dla Młodej Pary, ale i również dla rodziny i znajomych.  

 

11. Czy fotograf może zostać z nami na całe wesele?

Oczywiście! Konkretne godziny, w których ma towarzyszyć Parze Młodej fotograf zostaną ustalone podczas spisywania umowy.

 

12. Czy akceptujecie obecność kamerzysty?

Jak najbardziej! Będziemy do dyspozycji jako świadkowie Waszego szczęścia, znajdziemy sobie z pewnością miejsce na kooperację. Istotne jest, abyśmy nie wchodzili sobie z kamerzystą w kadr, jednak dzięki doświadczeniu doszliśmy w tej kwestii do perfekcji. Warto dodać, iż w fotografii okolicznościowej zdarzają się jednak ujęcia, na których uchwycony w pracy kamerzysta lub zaproszona osoba fotografująca własnym aparatem, podnoszą wartość artystyczną zdjęcia, nie należy się tym przejmować.

 

13.Kiedy możemy odebrać zdjęcia ślubne?

Zdjęcia są do odbioru w siedzibie naszej firmy w terminie około 3-4 tygodni. Ze względu na ilość zamówionych zdjęć i ilości pracy jaki musimy poświęcić na pełną realizację zamówienia czas ten wygląda bardzo różnie, nigdy jednak nie przekroczy terminu 30 dni od czasu ślubu. Zdjęcia możemy również przesłać pocztą lub kurierem na wskazany przez Parę Młodą adres. Na terenie Świebodzina zdjęcia i gotowe albumy możemy również dostarczyć do domu Pary Młodej bez dodatkowych opłat.

 

14. Od jakiego czasu zajmujecie się fotografią?

Mamy bardzo duże doświadczenie w zakresie fotografii. Fotografią zajmujemy się od 2003 roku. Działamy w pełni legalnie. Nasza firma zarejestrowana jest jako działalność gospodarcza. Cały czas się rozwijamy, inwestujemy w nowy sprzęt i dbamy o to aby nasze zdjęcia z roku na rok, były coraz lepsze.  

 

15. Czy zdjęcia na pewno nam się spodobają?

Zdjęcia mówią same za siebie, przedstawiają nie tylko temat, ale i ich autora. Czy jesteście zainspirowani po obejrzeniu galerii ze zdjęciami? Jeśli odpowiedź jest pozytywna, to wielki krok w dobrym kierunku! Nasza internetowa galeria fotografii prezentuje wybrane ujęcia, podczas spotkania z przyjemnością zaprezentuję pełne fotoreportaże na ekranie laptopa oraz odbitki w albumach w rozmiarze A4.

 

16. Czy wykonujecie sesje ślubne studyjne?

Tak, wykonujemy oprócz sesji plenerowych sesje zdjęciowe studyjne! Nasze studio fotograficzne mieści się wŚwiebodzinie w siedzibie naszej firmy. Jest w pełni wyposażone i profesjonalne, gotowe na Waszą sesje ślubną!

 

16. Czy spisywana jest jakaś umowa dotycząca zdjęć ślubnych?

Tak, taka umowa zabezpicze fotografa, ale i głównie Parę Młodą. Każda ze stron dokładnie wie z czego musi się wywiązać i można w ten sposób uchornić się przed wszystkimi niemiłymi niespodziankami. Para Młoda wie dokładnie ile zdjęć dostanie, w jakich będą rozmiarach itp. Wszystko to reguluje właśnie umowa spisywana jeszcze przed ślubem.

 

Malwina Aurelia Atras

 

FOTOGRAF LUBUSKIE

FOTOGRAF GORZÓW / FOTOGRAF ZIELONA GÓRA

Malwina Aurelia Atras, fotograf gorzów, ślub, wesele, studio fotograficzne gorzów wlkp., fotograf zielona góra, fotograf sulechów, fotograf międzyrzecz, fotograf skwierzyna, fotograf lubuskie, fotograf na ślub i wesele, fotografia okolicznościowa, fotograf świebodzin, najlepszy fotograf w wojewodztwie lubuskim, fotograf lubuskie, fotograf zielona góra, zdjęcia ślubne zielona góra, usługi foto zielona góra, sulechów fotograf, fotograf skwierzyna, fotograf miedzyrzecz, świebodzin fotograf, zdjęcia lubuskie,  Malwina Aurelia Atras, fotograf gorzów, ślub, wesele, studio fotograficzne gorzów wlkp., fotograf zielona góra, fotograf sulechów, fotograf międzyrzecz, fotograf skwierzyna, fotograf lubuskie, fotograf na ślub i wesele, fotografia okolicznościowa, fotograf świebodzin, najlepszy fotograf w wojewodztwie lubuskimfotograf świebodzin zdjęcia rodzinne sesje dziecięce sesje zdjęciowe fotograf gorzów fotograf lubuskie zdjęcia reklamowe lubuskie zdjęcia dla firm gorzów ślub wesele szczecin fotograf pomorskie poznań fotograf ślub wesele wielkipolska sesje zdjęciowe zdjęcia ślubne fotograf na ślub i wesele szczecin fotograf poznań usługi fotograficzne dla firm zdjęcia dla firm szczecin fotograf na ślub i wesele szczecin pomorskie fotograf poznań fotograf wielkipolska ślub wesele kamerzysta zdjęcia ślubne fotoreportaż ślubny szczecin poznań fotograf gorzów fotograf zielona góra fotograf lubuskie ślub wesele kamerzysta szczecin  ślub wesele  fotograf zielona góra zielona góra zielona góra fotograf zachodniopomorskie usługi fotograficzne zachodniopomorskie fotograf zielona góra lubuskie  fotofrafen hochzeiten potsdam berlin bernau eberswalde spremberg greifsald stralsund lubeka rostck brema hochzeiten drezno brandenburg hamburg stuttgart frankfurt munchen hochzeiten neugeboren hochzeitstag hochzeitsfotograf babies buissnes journalismus fotos prautpaares fotografiren engagements shooting zivilhochzeit hochzeitsreportagen berlin potsdam hochzeit fotograf gorzów fotograf zielona góra fotograf lubuskie fotograf świebodzin fotograf międzyrzecz fotograf skwierzyna ślub wesele zdjęcia ślubne fotograf gorzów fotograf lubuskie lubuski fotograf 
 
 
Copyright © 2010 atrasphotography.pl. All rights reserved.

Projekt i wykonanie freshcreation.pl.