FOTOGRAF gorzów LUBUSKIE fotograf ZIELONA GÓRA

 

W jaki sposób można umówić się na sesję zdjęciową?

Najlepiej, najłatwiej i najszybciej skontaktować się ze mną telefonicznie, pod numerem: 607-217-706, lub mailowo: info@atrasphotography.pl.  Odpowiem na każde pytanie, wyjaśnimy szczegóły oraz uzgodnimy najlepszy termin na sesję.

 

Gdzie odbywają się sesje?

Zdjęcia studyjne wykonuję w moim studio fotograficznym w Gorzowie Wlkp. Sesje plenerowe realizuję głównie na terenie województwa lubuskiego. Działam jednak na terenie całej Polskii dojazd, w nawet najdalsze rejony, nie jest dla mnie żadnym problemem.

 

Kto decyduje o tym, gdzie odbędzie się sesja plenerowa?

Miejsce sesji zdjęciowej wybieramy wspólnie. Znam kilka urokliwych miejsc w woj. Lubuskim. Jestem jednak otwarta na wszelkie propozycje z Państwa strony. Sesje zdjęciową mogę wykonać w dowolnie wybranym przez Państwa miejscu.

 

Jak przygotować się do sesji zdjęciowej?

Oczywiście nie trzeba jakoś szczególnie się przygotowywać. Jednak warto pamiętać o kilku ważnych rzeczach. Dwa dni przed sesją warto zrobić peeling twarzy i ewentualnie całego ciała (jeśli będzie to sesja odsłaniająca sylwetkę). Jeśli korzysta się z solarium lub kąpieli słonecznych najlepiej nie robić tego na 7-4 dni przed sesją.  Dzięki temu skóra będzie wypoczęta i uniknie się nieprzyjemnych niespodzianek związanych np. z zaczerwienieniem skóry, lub nieestetycznymi przebarwieniami. Odpowiednia depilacja, manicure i pedicure również nie zaszkodzą. Jeśli w sesji będzie uczestniczyć wizażystka warto przyjść na sesje bez makijażu. Zaoszczędzi to czas i kłopotów z demakijażem. Jeśli farbujemy włosy, warto zadbać, aby odrosty nie były widoczne. W rzeczywistości takie rzeczy mogą nie rzucać się w oczy, jednak na zdjęciu mogą okazać się mało estetyczne. Na życzenie w sesji zdjęciowej może uczestniczyć fryzjerka.

 

Jakie ubrania wziąć ze sobą na sesje?

Podczas sesji istnieje możliwość przebrania się. Nawet kilka razy. Najlepiej więc wziąć kilka kompletów ubrań. Im więcej tym lepiej. Najlepiej jednak takich, w których czujemy się wygodnie i atrakcyjnie. Warto wziąć również dodatkową parę butów oraz jakieś interesujące dodatki, krawaty, naszyjniki, czy kolczyki. Z pewnością fotograf oraz wizażystka pomogą dobrać odpowiednie zestawy ubrań do zdjęć. Podczas sesji studyjnych, czyste buty na zmianę to podstawa. Warto, aby kobiety wzięły ze sobą buty na wysokim obcasie, obcisłe jeansy i kilka bluzek w jednolitych kolorach. Wszelkiego rodzaju sukienki, spódniczki i tuniki są jak najbardziej wskazane. Warto pamiętać również o bieliźnie dopasowanej do różnych ubrań. Trzy komplety bielizny: biały, czarny i cielisty w zupełności wystraczą. Można wziąć ze sobą kilka oryginalnych rzeczy. Dzięki temu sesja będzie naprawdę niepowtarzalna!

 

Czy na sesji jest wizażystka?

Jeśli tylko klient sobie tego życzy to istnieje taka opcja. Jest to nawet wskazane, bowiem dobry makijaż jest w stanie bardzo uatrakcyjnić  zdjęcia. Wiąże się to jednak z dodatkową, niewielką opłatą. Współpracuje z kilkoma profesjonalnymi wizażystkami, które zawsze gotowe są pomóc. Wizażystka nie tylko wykona profesjonalny makijaż do sesji zdjęciowej, ale będzie ona obecna w trakcie jej trwania, aby w razie potrzeby zmienić, lub poprawić makijaż, oraz pomoże wybrać najbardziej korzystną stylizację

 

Czy na sesji jest fryzjer?

Współpracuje nie tylko z wizażystami z Gorzowa i okolic, ale również z fryzjerami. Jeśli osoba umówiona na sesję zdjęciową wyraża taką chęć to w sesji również może uczestniczyć fryzjer, który wykona profesjonalną fruzurę. W takim przypadku na sesję należy przyjść z czystymi, umytymi włosami. 

 

Ile czasu trwa sesja zdjęciowa?

Sesja w studiu trwa około 1-2 godzin. Sesje plenerowe są zazwyczaj nieco dłuższe i trwają około 3-4 godziny. Jeśli w sesji uczestniczy wizażystka całość trwa godzinę dłużej, bowiem wykonanie profesjonalnego makijażu fotograficznego trwa około 40-60 minut. Długość sesji uzależniona jest głównie od ilości stylizacji oraz czasu jaki trzeba poświęcić, aby przygotować się do zdjęć.

 

Czy zdjęcia poddawane są retuszowi?

Tak, zdjęcia z sesji przed oddaniem ich klientowi poddawane są koniecznej obróbce graficznej. Dokonuję korekcji barw, kadruję oraz w razie potrzeby niweluję niedoskonałości cery. Zdjęcia prosto z aparatu są dla nas tylko półproduktem, z którego dopiero po umiejętnym retuszu powstanie ostateczna fotografia.

 

Po jakim czasie otrzymam gotowe zdjęcia?

Czas oczekiwania na zdjęciaz całej sesji to około 3-4 dni, jednak zdarza się nawet i tak, że zdjęcia przesyłane są drogą mailową jeszcze tego samego dnia, w którym odbyła się sesja. Zdjęcia przekazuję na płycie CD w pełnych rozdzielczościach.

 

Ile dostanę zdjęć z sesji?

Ilość zdjęćnie jest niczym ograniczona. Klient dostaje tyle zdjęć ile sam tego chce. Na stronie, w zakładce Oferta/ Zdjęcia jest kilka pakietów do wyboru. Oczywiście istnieje możliwość ich modyfikowania zgodnie z oczekiwaniami klientów. Na życzenie i za dodatkową opłatą wykonuję również odbitki i albumy

 

Co jeśli nie umiem pozować?

Nic nie szkodzi! Jako fotograf posiadam odpowiednie umiejętności i pomogę ustawić się do zdjęć. Nawet przy braku jakiegokolwiek doświadczenia w pozowaniu zdjęcia będą w pełni profesjonalne. Każda osoba może wyglądać świetnie na zdjęciu. Nie ma takiej osoby, której nie dałoby się zrobić dobrego zdjęcia. Każda osoba, która pozuje do zdjęć musi być przede wszystkim zrelaksowana. Warto odnaleźć w sobie umiejętności aktorskie, bowiem są one często bardzo przydatne. Każde zdjęcie to jakaś historia, i to właśnie osoba na zdjęciu ją opowiada! Dodatkowo, zanim pojawicie się w moim studiu fotograficznym w Gorzowie zachęcam do obejrzenia filmów instruktarzowych dotyczących pozowania, które bardzo łatwo znaleźć w internecie. Nic nie stoi również na przeszkodzie, abyście potrenowali przed lustrem w domowym zaciszu. 

 

Malwina Aurelia Atras

 

FOTOGRAF LUBUSKIE

FOTOGRAF GORZÓW / FOTOGRAF ZIELONA GÓRA

Malwina Aurelia Atras, fotograf gorzów, ślub, wesele, studio fotograficzne gorzów wlkp., fotograf zielona góra, fotograf sulechów, fotograf międzyrzecz, fotograf skwierzyna, fotograf lubuskie, fotograf na ślub i wesele, fotografia okolicznościowa, fotograf świebodzin, najlepszy fotograf w wojewodztwie lubuskim Malwina Aurelia Atras, fotograf gorzów, ślub, wesele, studio fotograficzne gorzów wlkp., fotograf zielona góra, fotograf sulechów, fotograf międzyrzecz, fotograf skwierzyna, fotograf lubuskie, fotograf na ślub i wesele, fotografia okolicznościowa, fotograf świebodzin, najlepszy fotograf w wojewodztwie lubuskimfotograf świebodzin zdjęcia rodzinne sesje dziecięce sesje zdjęciowe fotograf gorzów fotograf lubuskie zdjęcia reklamowe lubuskie zdjęcia dla firm gorzów ślub wesele szczecin fotograf pomorskie poznań fotograf ślub wesele wielkipolska sesje zdjęciowe zdjęcia ślubne fotograf na ślub i wesele szczecin fotograf poznań usługi fotograficzne dla firm zdjęcia dla firm szczecin fotograf na ślub i wesele szczecin pomorskie fotograf poznań fotograf wielkipolska ślub wesele kamerzysta zdjęcia ślubne fotoreportaż ślubny szczecin poznań fotograf gorzów fotograf zielona góra fotograf lubuskie ślub wesele kamerzysta szczecin  ślub wesele  fotograf zielona góra zielona góra zielona góra fotograf zachodniopomorskie usługi fotograficzne zachodniopomorskie fotograf zielona góra lubuskie  fotofrafen hochzeiten potsdam berlin bernau eberswalde spremberg greifsald stralsund lubeka rostck brema hochzeiten drezno brandenburg hamburg stuttgart frankfurt munchen hochzeiten neugeboren hochzeitstag hochzeitsfotograf babies buissnes journalismus fotos prautpaares fotografiren engagements shooting zivilhochzeit hochzeitsreportagen berlin potsdam hochzeit fotograf gorzów fotograf zielona góra fotograf lubuskie fotograf świebodzin fotograf międzyrzecz fotograf skwierzyna ślub wesele zdjęcia ślubne fotograf gorzów fotograf lubuskie lubuski fotograf 
 
 
Copyright © 2010 atrasphotography.pl. All rights reserved.

Projekt i wykonanie freshcreation.pl.